بنیاد تحقیقات تجربه نزدیک مرگ (NDERF)
تجربیات فردی تجربه نزدیک به مرگ 2001-1998
متداول NDE NDE خود را با ما در میان بگذارید


این تجارب نزدیک مرگ، مانند سایر تجاربی که با شما سهیم شدیم ، اگر فرد تجربه کننده درخواست کرده باشد، به گونه ای ارائه می شوند که حریم خصوصی وی را کاملاً حفظ کند. ما فکر نمی کنیم این تغییرات، درک ما را از تجربه نزدیک مرگ بکاهد. به اعتقاد ما، این تغییرات برای همبستگی بنیاد NDERF لازمند.


تجارب نزدیک مرگ و توضیحات: در زیر، خلاصه ای از داستان ها قرار دارند. برای مطالعه ی نسخه ی کامل آنها، بر روی لینک نام تجربه کننده کلیک کنید.

تجارب نزدیک مرگ انحصاراً با بنیاد NDERF در میان گذاشته شده اند... تجارب بیشتر به زودی ارسال خواهند شد



88. تجربه نزدیک به پدر و مادر ریکاردو 3/25/1999. تجربه نزدیک به مرگ 10064. از پرتغال ترجمه شده به انگلیسی توسط Tam
NDE از پرتغال، به اشتراک گذاشته شده توسط نوه. تصاویر قدرتمند و عمیقا معنی دار.

87. تجربه نزدیک به مرگ اویل 12/29/2001. تجربه نزدیک به مرگ 487. اصلی به انگلیسی ، توسط علی ترجمه به فارسی. چراغ درخشان آرام آرام به لباسی بلند و گشاد تبدیل می شد. همین طور که اون لباس مانند، به من نزدیک می شد صدای افراد به سمت سکوت می رفت. صورت آن شکل(لباس مانند) خیلی درخشان، خنده رو و آرام بود. من حتی می توانستم گرمایش را حس کنم.
مرگ نزدیک از دانمارک همراه با عمل جراحی.

86. تجربه نزدیک به مرگ PJ 12/16/2001. تجربه نزدیک به مرگ 480. متن اصلی به انگلیسی. ترجمه شده به فارسی توسط نسترن قیدرپور
دو تجربه نزدیک به مرگ. در هر دو آنها، فرد تجربه خروج از بدن و درکی دیداری از تمام اتفاقات اطرافش داشته است.

85. تجربه نزدیک به مرگ جینا 12/9/2011. تجربه نزدیک به مرگ 474. اصلی به انگلیسی ، ترجمه شده توسط فارسی توسط فرشاد. در مرحله بعدی از درون یک تونل به سمت یک نور بسیار آرام بخش و بسیار روشن کشیده شدم. در آنجا نورهای متحرکی دیدم که انرژی خالص بودند. آنجا زیباترین و دوست داشتنی ترین مکانی بود که تا بحال دیده بودم. و با عشقی نامشروط در آنجا احاطه شده بودم. در آنجا زندکی ام را مرور کردم و خود قاضی خودم بودم.
تجربه نزدیک به مرگ در هفده سالگی به دلیل تصادف با اتومبیل.

84. جکی تجربه نزدیک به مرگ 12/9/2001. تجربه نزدیک به مرگ 472. اصلی به انگلیسی ، توسط سیامک به فارسی ترجمه شده است به او گفتم که شناور بودم و هر چیزی که اتفاق افتاد را دیدم.او خیلی ترسید چون توضیح من از آن موقعیت کاملا دقیق بود.
تجربه نزدیک به مرگ در 7 سالگی به دلیل خونریزی روده. دقیق از ادراک بدن.

83. تجربه پس از مرگ TO 12/9/2001. تجربه نزدیک به مرگ 477. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر خوب راستش من یک ن.ر سفید ندیدم.ولی انجا یک نور گرم و مهربان بود که تا ان موقع رنگش را ندیده بودم.تنها راهی که می توانم توصیفش کنم یک جور نور فلئورسنت بنفش/سفید/آبی است.اما بیشتر شبیه یک استخر و ماهیتی از نور بود(و نه شبیه یک تونل)و خیلی شدید نوسان و تشعشع می کرد.می خواستم به درون خودم بکشمش و یا با ان همراه شوم.
تجربه نزدیک به مرگ همراه با نیش عنکبوت بیوه سیاه.

82. تجربه نزدیک به مرگ آلن 2/8/1999. تجربه نزدیک به مرگ 10049. اصلی به انگلیسی ، توسط سیامک به فارسی ترجمه شده است. پرتویی از نور طلایی رنگ که تاریکی را می شست و می برد.به نحوی یکی از این پرتوها به قفسه سینه من اصابت کرد.من دردی احساس نکردم ولی به زمین افتادم و نمی توانستم تکان بخورم.یک نفر بلندم کرد و روی تخت یا میزی گذاشت.از من پرسیدند آیا می خواهم با آنها بروم یا می خواهم بمانم تا حالم خوب شود
تصاویر غیرمعمول نوع غیرقانونی پس از آسیب دیدگی شدید. آنچه درمورد تجربه نزدیک به مرگ قابل توجه است این است که چنین تصاویر متنوعی بسیار غیرمعمول است.

81. جروم تجربه نزدیک به مرگ 10/27/2001. تجربه نزدیک به مرگ 428. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر تداوم اگاهی از شخصیت فردی-تا آن موقع-جالب ترین جنبه از این تجربه بود.درک این موضوع که افکار من در آن لحظه چنین تاثیری روی حالت ذهنی من خارج از بدنم داشت بدترین جنبه بود.ولی شاید از این نظر خوب هم بود که یاد گرفتم روی چه چیزی باید کار کنم تا وقتی به طور دائم بدنم را ترک کردم یک تجربه مثبت داشته باشم
تجربه نزدیک به مرگ از ایست قلبی. درک جالب خارج از بدن.

80. تجربه نزدیک به مرگ دیوید ا 10/27/2001. تجربه ای تا مرز مرگ 426 اصلی به انگلیسی ، توسط سیامک به فارسی ترجمه شده است آن موجود کاملا شیطانی و منفی بود.من آن موجود را نمی شناختم.آن موجود با من تماس گرفت.او مرا برای قدرت و نیروی خودش می خواست.
تجربه نزدیک مرگ ناشی از عوارض عمل جراحی مغز و روبرو شدن با یک موجود شیطانی.

79. تجربه نزدیک به مرگ دیوید ا 10/27/2001. تجربه ای تا مرز مرگ 408 اصلی به انگلیسی ، توسط سیامک به فارسی ترجمه شده است بعد ما به یک ستاره رفتیم و من می خواستم واردش شوم ولی به نصیحت شد که این کار را نکنم چون موجودی که همراهش بودم می خواست قبل از چنین کاری کاملا آماده باشم.سر راهمان به ان ستاره از کنار تمام سیارات منظومه خورشیدی عبور کردیم.من روح زندگی را روی هر سیاره دیدم و به من گفته شد هر سیاره جایی بود که سطح متفاوتی از تکامل روحی اتفاق می افتاد. من یک نور بسیار عالی و محشر را ملاقات کردم که فهمیدم که عیسی مسیح بود.اومرا در آغوش گرفت و کل چییزی که از او به یاد می آورم این است که گفت:به انها بگو یکدیگر را دوست داشته باشند.
تجربه نزدیک به مرگ همراه با مصرف بیش از حد دارو / مسمومیت با مواد مخدر. تجربه بسیار متعالی

78. تجربه‌ی نزدیک مرگ برک 10/27/2001. تجربه نزدیک به مرگ 390. الأصل باللغة الإنجليزية ، مترجم إلى الفارسية بواسطة Payman. "سارعتني المعلومات كما لو كانت هذه هي المراحل الأخيرة من نوع ما من الإكمال ، وإتقان الانسجام الذي كنت الآن جزءًا منه."
تجربة الاقتراب من الموت مرتبطة بقرب الغرق. تلقى معرفة هائلة.

77. تجربه پس از مرگ Val 10/27/2001. تجربه نزدیک به مرگ 389. اصلی به انگلیسی ، ترجمه شده توسط فارسی به فارسی. وقتی متوجه شدم که مادرم بازوی مرا گرفته و نمیتوانم جلوتر بروم، احساس جدایی و ناکامی به من دست داد. من قصد ترک کردن خانواده ام را نداشتم فقط میخواستم به وجودی که در هاله نور انتظار مرا میکشید بپیوندم.
تجربه نزدیک به مرگ همراه با جراحی. دخالت جالب مادر در حساب.

76. تجربه پس از مرگ آلکسا 1/20/2002. تجربه آلکسا 10050. اصلی به انگلیسی ، ترجمه شده توسط فارسی به فارسی. من دیدم که چگونه کمک کردن یا نکردن من روی زندگی سایرین اثر میگذارد. و زمانی این را فهمیدم که متوجه شدم تمام تصمیمات ما چه کوچک یا بزرگ روی تمام عالم هستی اثر میگذارد.
این تجربه در ارتباط با عوارض زایمان و دردهای زایمانی رخ داده است.

75. تجربه نزدیک به مرگ جوآنا 1/12/2002. تجربه نزدیک به مرگ 10051. اصلی به انگلیسی ، ترجمه شده توسط فارسی به فارسی. من هرگز نمیتوانستم منظره ای با این درجه از شفافیت و آرامش را تصور کنم. آرامشی را تجربه کردم که هرگز پیش از آن تصورش را هم نمیتوانستم بکنم.
این تجربه پس از ایست قلبی رخ داد شرایط زندگی او قبل و پس از تجربه بسیار دشوار و سخت بود.

74. TS فرشته تجربه 7/7/2002. تجربه دیگر 10063. مترجم: فرشاد پرهام در سال 1983 من باردار بودم و زمان زایمان من ماه آگوست 1983 بود. از حدود ماه ژانویه هرشب راس ساعت سه بامداد یک فرشته به ملاقات من میامد و میگفت که قرار نیست این کودک برای تو بماند.
دست زدن به یک پرستار بازدید از فرشتگان نبوی. تجربهی نزدیک به مرگ نیست، بلکه بخشی از طیف وسیعی از چنین تجربههایی است.

73. تجربه پس از مرگ لیندا 12/9/2001. تجربه بعد از مرگ 10053. مترجم: فرشاد پرهام این تجربه در اثر خونریزی داخلی رخ داده است که موجب ایجاد تجربه ای از بهشت و تجربه ای از دوزخ شده است.
وقتی که چشمانم را گشودم در گودالی از دوزخ بودم.

72. تجربه ی نزدیک مرگ تی 9/30/2001. تجربه نزدیک به مرگ 10054. هیچ چیز توصیفی سخت نیست. ورودی یا خروجی حسی ندارد. من نمی دانم چه چیزی را غیر از توصیف آن به عنوان سیاه یا هیچ چیز دیگری بدانم.
ورود به خلائی ترسناک بر اثر وقوع تصادف با ماشین

71. جری B تجربه نزدیک به مرگ 10/18/2014. تجربه نزدیک به مرگ 10001. مترجم: فرشاد پرهام آنچه که خداوند در آن روز به من نشان داد با کلمات زمینی قابل توصیف نیست ولی سعی میکنم با بهترین کلمات آن را بیان کنم
تجربه نزدیک به مرگ مربوط به دستگیری قلب است.

70. تجربۀ دواین 5/18/2001 تجربه نزدیک به مرگ شماره 406 متی اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه به فارسی توسط امیر

69. تجربه‌ی نزدیک مرگ الن 10/18/2014. تجربه نزدیک به مرگ 10004. اصل انگلیسی به زبان فارسی به فارسی ترجمه شده توسط پیمان به نظر می رسد فریادهای دردناک روح (نه دردناک از درد، بلکه دردناکی از نفس)، که از آتش سوزی پشت سر او منتشر می شود. من سعی کردم عقب بروم اما کشف کردم نمی توانستم.
تجربه نزدیک به مرگ با تولد همراه با عناصر ترسناک همراه است.

68. تجربه استخوانی نزدیک به مرگ 8/12/2001. تجربه نزدیک به مرگ 10005. مترجم: فرشاد پرهام تجربه من تقریبا دیدار بهشت بود. من بدلیل ناشناخته ای این انتخاب را داشتم که به دنیا بازگردم یا مرگ را انتخاب کنم.
تجربه نزدیک به مرگ در حادثه موتور سیکلت.

67. تجربه نزدیک به مرگ پپی 4/22/2001. تجربه نزدیک به مرگ 2. مترجم: فرشاد پرهام مترجم: فرشاد پرهام
تجربه نزدیک به مرگ از اسپانیا با تجربه سفینه فضایی جالب است.

66. تجربه‌ی نزدیک مرگ مایکل 3/1/2001. تجربه نزدیک به مرگ 10006. اصل انگلیسی، به فارسی توسط فارس ترجمه شده است من خانه ای بودم که نور بی نظیر دوست داشتنی سفید بود، که روح من را تازه کرد
مرتبط با جراحی تجربه نزدیک به مرگ.

65. تجربه‌ی نزدیک مرگ S.W 3/4/2001. تجربه نزدیک به مرگ 308. اصل انگلیسی، به فارسی توسط فارس ترجمه شده است شرایط، بسیار جالب و خوشایند بود. معتقدم که در آن لحظات، خداوند پاک در حال صحبت کردن با من بود. به شدت دلم می‌خواست تا از آخرین پرده نیز عبور نمایم اما صدایی به من گفت اجازه‌ی این کار را ندارم اینکه هنوز خیلی زود است. بسیار‌ ناامید شدم و می‌دانستم باید بازگردم.
تجربه‌ای در حین جراحی در سن نه سالگی

64. تجربه پس از مرگ والری 3/4/2001. تجربه نزدیک به مرگ 298. مترجم: فرشاد پرهام یک عمل جراحی روی مغز من درحال انجام بود و من به این دلیل در شرایط مرگ عمدی کنترل شده قرار داشتم. جریان خون به مغزم تقریبا بطور کامل متوقف شده بود تا خونریزی احتمالی و سکته مغزی کنترل و پیشگیری شود.
تجربه نزدیک به مرگ با جراحی اعصاب جراحی همراه است که جریان خون را به مغز کاهش می دهد.

63. تجربه‌ی نزدیک مرگ میگوئل 3/4/2001. تجربه نزدیک به مرگ 304. اصل انگلیسی، به فارسی توسط فارس ترجمه شده است در همین لحظه، صدای خواهرم را شنیدم که مرا صدا می زد. آنگاه وارد آن نور سفید و بسیار روشن گردیدم و حضور شخصی را در آنجا احساس کردم. من هیچ کس را در آنجا ندیدم اما حضور آن شخص را به خوبی در اطرافم حس می‌کردم. سرشار از عشق و شادمانی گردیم و دلم می‌خواست همان جا بمانم اما هنوز وقتش فرا نرسیده بود بنابراین به سوی خانواده‌ام بازگردانده شدم.
تجربه نزدیک به مرگ در سن 10 سالگی در مکزیک.

62. گربه وحشی پشمالو را تجربه نزدیک به مرگ تاریخ ارائه 18 اکتبر 2014 . تجربه نزدیک به مرگ 10002. ترجمه توسط : فرشادپرهام من یک تجربه سطحی و دو تجربه عمیق داشتم. من هم به بهشت و هم به دوزخ رفتم و این تناقض ظاهری را در درون خودم حل کردم.
سه تجربه پس از مرگ و آثار بعدی غافلگیر کننده آنها.

61. تجربه نزدیک به مرگ جان ف 12/3/2000. تجربه نزدیک به مرگ 171. مترجم: فرشاد پرهام یقینا من این فکر را کردم و سپس من در نزدیکی شهر طلا بودم. من آبشارهای کوچکی در باغهای گل دیدم. زیبایی آنها نفس گیر بود. من احساس بسیار خوبی داشتم.
تجربه شفاف روبرو شدن با مسیح

60. جودیت D تجربه نزدیک به مرگ ارسالی در سوم دسامبر 2000. تجربه نزدیک به مرگ 233. ترجمه توسط فرشاد پرهام من میتوانستم تمام صحنه اتاق عمل را ببینم. همه جا تاریک ولی کاملا امن بود. یادم میاید که داشتم فکر میکردم که همه چیز خوب است و بالاخره همه این را درک خواهند کرد. در این تجربه ذره ای ترس وجود نداشت و همه چیز شگفت انگیز بود.
این تجربه در هنگام عمل جراحی قلب رخ داده است.

59. تجربه نزدیک به مرگ بت است 29 آوریل 2001 شماره. تجربه نزدیک به مرگ 10008. ترجمه توسط فرشاد پرهام وقتی که مسئول تدفین که راننده آمبولانس نیز بود، رسید، تمام وقایع در حال رخ دادن بود. من که به پشت افتاده بودم و چشمهایم بسته بود، میتوانستم پاهای او را ببینم و ببینم که بند کفشهایش را نبسته است. و همچنین جوراب به پایش نبود.
این تجربه در حین زایمان رخ داده است.

58. تجربه آ. ز. از ایران شماره تاریخ 22 آوریل 2009. تجربه نزدیک به مرگ 10009. ترجمه فارشام / پیمان من بسیار خوشحال بودم و بنظر 8 یا 9 ساله میرسیدم. شخصی نزد من آمد و گفت که آمده است مرا ببرد. ولی به من گفته شد که هنوز زمان من فرا نرسیده است.
تجربه ای از بانویی در ایران در سن 17 سالگی

57. تجربه لیزا در تاریخ اول اکتبر 10/1/2000. تجربه نزدیک به مرگ 273. اصل انگلیسی، ترجمه فرشاد من متوجه شدم که دو یا احتمالا سه نفر در طرفین من هستند. آنها بامن مستقیما و از طریق تله پاتی ارتباط برقرار میکردند. آنها مطالب خود را مستقیما در درون آگاهی من قرار میدادند. من میدانستم که تحت قوانین عادی حس و تجربه قرار ندارم. در حالی که من تجربه مرور زندگی از طریق نمایش آن را نداشتم ولی مرور قسمتهای مهم زندگی من به نوعی به درک من القا شد. نمایش فیلم یا تصویر وجود نداشت. بد و خوب آن به من نشان داده شد و در تمام آنها تاکید اصلی روی نقش و تاثیر من در این مراحل زندگی و نحوه کنترل من روی خودم بود. یادم میاید که تمام ترس های قابل احساس من از بین رفت. به من فهمانده شد که این ترس زیربنای تمام تصمیمات اشتباه من بوده است. و اینکه هیچ دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد. من عشق و شفقتی را نسبت به خود دریافت کردم که در تمام عمرم تجربه نکرده بودم. عشقی که تا کنون تجربه نکرده بودم.
مرور محسور کننده زندگی: تجربه گر یک دامپزشک است.

56. Tim تجربه نزدیک به مرگ 4/22/2001. تجربه ای تا مرز مرگ 10010. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر یادم می‌آید که اول، صدای جیغ شنیدم و بعد شنیدم که چیزی شکست و بعد از آن نیز صدای گریه شنیدم. چند دقیقه‌ی بعد، مادر بیرون آمد و به ما گفت اگر از اتاق خواب خارج نشویم و صدایمان هم درنیاید طوری که انگار اصلا در خانه نیستیم می‌توانیم به اتاق او برویم و با تلویزیون رنگی، برنامه را تماشا کنیم. خواهرم که هنوز هم داشت گریه می‌کرد محکم دست راست مادر را گرفته بود.
تجربه‌ای فوق‌العاده در سن دو سالگی

55. جنیفر تجربه نزدیک به مرگ 12/3/2000. تجربه ای تا مرز مرگ 10011. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر در عین حال، کسانی که از ما انتخاب شده اند، به دنبال عشق ورزیدن و دانستن اهمیت واقعی حاکمیت ما در اینجا بر روی زمین هستند.
تجربه نزدیک به مرگ در سن 8 سالگی همراه با آسیب در حال سقوط است.

54. Ruthie تجربه نزدیک به مرگ 12/3/2000. تجربه ای تا مرز مرگ 10012. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر مامان و برادر من که برای 5 سال مرده بودند (آنها از هم جدا شدند 6 ماه تا روز) کسانی بودند که من را به خانه بردند.
تجربه‌ی نزدیک مرگی مرتبط با بیماری

53. تجربه در نزدیکی مرگ Derry 2/8/1999. تجربه ای تا مرز مرگ 10044. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر من معتقدم دلیل آن که من هنوز هم زندگی می کنم، یکی از دلایلی که من برای بازگشت به این زمین برای زندگی به آنجا آمدم این است که من قصد دارم شهادت بدهم که جهان روح واقعی و زیبا
تجربه نزدیک به مرگ مربوط به تصادف ماشین. ملاقات قابل ملاحظه با عیسی دو شعر زیبا.

52. تجربه نزدیک به مرگ باربارا 9/23/2000. تجربه ای تا مرز مرگ 10013. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر از خودم پرسیدم آیا این موجود واقعا من هستم. سپس شروع به صعود نمودم و با سرعتی بسیار زیاد در درون راهرویی که به نظر می‌رسید هیچ انتهایی ندارد به سوی بالا روانه گردیدم. اندکی بعد، ناگهان در محیطی سرشار از آرامش، گرمایی عمیق و عشقی بی‌نظیر متوقف شدم. آن محبت و صمیمیت فوق‌العاده، سراسر وجودم را فرا گرفت و مرا در خود غرقه ساخت.
تجربه‌ی نزدیک مرگ یک پرستار

51. تجربه احتمال مرگ و میر در اوت امسال 5/7/2000. احتمال مرگ و میر نزدیک 188. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر من آگاهی بیشتری از اهمیت خانواده و دوستان دارم، زیرا با تلاش های آلتوسوسی روح ما تکامل می یابد. این از طریق تکامل خودمان است، یا آیین های عبور، که ما به دیگران کمک می کنیم تا تکامل پیدا کنیم.
تجربه متقابلی نزدیک به مرگ توسط یک وکیل.

50. کارن B تجربه نزدیک به مرگ 5/7/2000. تجربه ای تا مرز مرگ 187. متن اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه شده به فارسی توسط شیوا. آن موجود گفت که من در خانه ام هستم، اما باید برگردم. چون او رسالتی دارد که باید برای من انجام دهد. او گفت من مفهوم این رسالت را تا زمانیکه برگردم، متوجه نخواهم شد.
تجربه نزدیک به مرگ از عوارض زایمان.

49. تجربه‌ی نزدیک مرگ یک پزشک هندی 9/23/2000. تجربه ای تا مرز مرگ 10014. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر ناگهان فهمیدم که مرده‌ام! خدای من! من، خانواده و بچه‌ها‌یم را به این شهر غریب آورده بودم و اکنون بدون هیچ پشتوانه‌ی مالی و یا کمک دیگری، در حال رها کردن آنان بودم. مشاهداتم واضح نبودند. همه جا ابرآلود بود اما شرایطم به گونه‌ای بود که گویا می‌توانم بدون قدرت بینایی ببینم و بدون وجود هیچ صدایی بشنوم. در واقع، در بعدی دیگر از وجود قرار داشتم.
گزارشی جالب از تجربه‌ی نزدیک مرگ فردی از فرهنگ

48. Delona تجربه نزدیک به مرگ 9/23/2000. تجربه ای تا مرز مرگ 10015. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر آنگاه به عیسی و پسرم گفتم که من باید به زمین بازگردم زیرا دخترم به جز من، کس دیگری را ندارد. در یک چشم به هم زدن به بدنم در درون آمبولانس بازگشتم. در همان لحظه شنیدم که یکی از کارکنان فوریت‌های پزشکی گفت: خدای من، مادر بازگشته است.
تجربه‌ی نزدیک مرگ دیلونا: تجربه‌ی نزدیک مرگ همزمان یک مادر و پسرش در یک سانحه‌ی رانندگی

47. Lisa M تجربه ای تا مرز مرگ 3/5/2000. تجربه ای تا مرز مرگ 169. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
تجربه‌ای فوق‌العاده در سن پنج سالگی

46. C تجربه ی ترس از مرگ 8/15/1999. تجربه ی ترس از مرگ 102. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
تجربه ی ترس از مرگ: تجاوز

45. تجربه ی نزدیک مرگ جیمز 7/18/1999. تجربه ای تا مرز مرگ 110. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
خودکشی یک پزشک

44. تجربه سامی نزدیک مرگ 7/18/1999. تجربه ای تا مرز مرگ 109. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
تجربه نزدیک به مرگ بعد از دستگیری قلبی.

42. گرگ تجربه نزدیک به مرگ 7/5/1999. تجربه ای تا مرز مرگ 103. و شیوا متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
تجربه نزدیک به مرگ در ارتباط با یک حادثه خودکار.

41. احتمال بروز مرگ نزدیک راشل است. 6/18/1999. احتمالا تجربه نزدیک به مرگ. 101. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
پرستار احتمالا تجربه تجربه نزدیک به مرگ را تجربه می کند.

40.5. Brian B احتمالا تجربه نزدیک به مرگ 1/13/1999. احتمالا تجربه نزدیک به مرگ 92. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
وقوع چندین حمله ی قلبی و تنفسی در یک دوره ی شست روزه

40. تجربه نزدیک به گای. 6/7/1999. تجربه ای تا مرز مرگ 95. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
تجربه نزدیک به مرگ در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان. حضور عیسی

39. تجربه نزدیک به مرگ پیتر 5/7/2000. تجربه ای تا مرز مرگ 10016. متن اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه شده به فارسی توسط شیوا.
تجربه نزدیک به مرگ به عنوان یک نوزاد از یک هنرمند است که ذات معنوی را در هنر خود تحمیل می کند. نمونه های زیبا از هنر پیتر شامل است.

38. هارولد تجربه نزدیک به مرگ 5/25/1999. تجربه‌ی نزدیک به مرگ 87. متن اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه شده به فارسی توسط شیوا.
تجربه نزدیک به مرگ با اطلاعات خاص جهت زندگی.

37. ارتباط بعد از مرگ Rosemary 5/12/1999. ارتباط بعد از مرگ 79. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
کودک NDE (12 سال).

36. ارتباط بعد از مرگ Pul 5/11/1999. ارتباط بعد از مرگ 78. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
NDE با پیشگویی در مورد رویدادهای جاری.

35. ارتباط بعد از مرگ D 5/11/1999. ارتباط بعد از مرگ 81. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر
Mysterious NDE with potentially verifiable physical effects.

34. ارتباط بعد از مرگ Rena 2/17/1999. ارتباط بعد از مرگ 10060. صلی به زبان انگلیسی، ترجمه شده به فارسی توسط هادی علیزاده. "او به سوی من آمد و گفت که مرا بسیار دوست میدارد. من نمیتوانم هم اکنون با تو باشم اما ما روزی دوباره در کنار هم خواهیم بود."
ارتباط بعد از مرگ(after death communication). بخشی از طیف تجربیاتی که شامل تجربه نزدیک به مرگ می باشند.

33. تجربه نزدیک به مرگ Patti 4/2/2000. تجربه نزدیک به مرگ شماره 10017. متن اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه به فارسی توسط هادی علیزاده. " به محض ترک کردن بدنم ستونی از نوری بسیار سفید از بالا به درون اتاق آمد و از میان آن نور زنی زیبا با موهای سیاه و بلند که ردائی به رنگ سفید و همچنین طلایی کم رنگ به تن داشت به پایین آمد. او دستانش را به سمت من گرفت و به من این انتخاب را داد که با او به سوی نور بالا بروم یا اینکه به بدنم باز گردم. در ابتدا خواهان رفتن با او بودم زیرا که آرامش و زیبایی بسیاری را تجربه میکردم. همچنین همانطور که نور من را احاطه کرده بود هیچ دردی را احساس نمیکردم."
تجربه نزدیک به مرگ با یک زایمان همراه می باشد.

32. جین تجربه نزدیک به مرگ 3/17/1999. تجربه ای تا مرز مرگ 10061. صلی به زبان انگلیسی، ترجمه شده به فارسی توسط هادی علیزاده. من می توانم جنبش مردم و ایده هایی را که شکل گرفته و شکل گرفته از تاریخ بوده، ببینم. در هر دوره تاریخی، احساس «کل» آن دوره را از جمله موسیقی، معماری، سبک لباس، تفکر سیاسی و ادبیات تجربه کردم.
از لحاظ فنی یک OBE، نشانگر همپوشانی در تجربیات NDE و OBE توصیف شده است.

31. تجربه‌ی دژاوو 3/8/1999. Deja Vu 10018. متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر " به طرف شیشه‌ی شکسته‌ شده‌ی ماشین رفتم و دست یک پسر بیهوش را گرفتم و کشیدم. با تعجب دیدم که آن پسر خود من است"
داستان دژاووی شگفت انگیز و متفاوت با چیزهایی که تا کنون مواجه شده و شنیده‌ایم.

30. تجربه ی نزدیک به مرگ Karen S 2/28/2002. تجربه‌ی نزدیک به مرگ 10058. اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه به فارسی توسط الف.فاتحی ما باهم در مورد زندگی من و مذهب بحث کردیم. همچنین در مورد رازهای روحی صحبت کردیم که به عنوان انسان باید فراموش می‌کردیم، چون در غیر این صورت قادر به زندگی روی زمین نمی‌شدیم. در تمامی این مدت من در حیرت بودم.
داستانی شگفت انگیز در مورد کشمکش با راهنماها برای بازگشت

29. تجربه‌ی نزدیک به مرگ کشیش 5/30/1999. NDE 10020. اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه به فارسی توسط الف.فاتحی در حالیکه به عقب و به سوی بدنم هل داده می‌شدم هیچ کلمه‌ای را نشنیدم اما توانستم کلماتی را حس کنم. پیام ساده و مستقیم بود "هنوز تو کارت را تمام نکرده‌ای." کسی که مرا به عقب هل داده و با من حرف زده بود به من نشان داده شد. او Yeshua Hamashia بود که نام عبری عیسی مسیح است."
NDEی کشیش در اثر برق گرفتگی (4500 ولت)

28. تجربه نزدیک به مرگ سینتیا 22/3/1999 NDE 10021 متن اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه به فارسی توسط بهرام "من اکنون از یک خشنودی درونی برخوردارم که هیچ کس درک نمی کند و حتی واژه ها قادر به توضیح آن نیستند، برای من بسیار مشکل است که آن روح غرق در آرامشی که پیدا کرده ام را به شکل واژه ها درآورم"
خاطره ای کوتاه، که بااینحال به شکل فوق العاده ای زندگی را تغییر می دهد.

27. تجربه‌ی نزدیک به مرگ Brad K در تاریخ 3/18/1999. تجربه‌ی نزدیک به مرگ 10022. اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه به فارسی توسط الف.فاتحی
NDE یک بار در سن 2 یا 3 سالگی و سپس در بزرگسالی

۲۶. لیندا - تجربه نزدیک مرگ ۳/۱۶/۱۹۹۹ شماره ۱۰۰۲۳ متن اصلی انگلیسی بوده که توسط آرش مجنون ترجمه شده است. تجربه نزدیک به مرگ در کودکی

۲۵. دونا - تجربه نزدیک مرگ ۳/۶/۱۹۹۹ NDE 10024 متن اصلی انگلیسی بوده که توسط آرش مجنون ترجمه شده است. آوردوز مواد - دیدن و شنیدن برخی حوادث در حال مرگ

24. تجربه‌ی نزدیک به مرگ دیوید 6/3/1999 تجربه نزدیک به مرگ شماره 10025 اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه به فارسی توسط الف.فاتحی " من تنها ده ثانیه در بهشت هفتم ماندم. تمامی کهکشان‌ها می‌توانستند خیلی راحت با نور آنجا ایجاد شده باشند."
گردش شگفت انگیزی در هفت طبقه‌ی بهشت

23. چارلز ای 28/2/1999 تجربه نزدیک به مرگ شماره 10026 ایست قلبی و برخورد صاعقه.

22. خلق عالم در خیال 8/12/2001 تجربه نزدیک به مرگ شماره 10057 متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر

21. تجربه نزدیک به مرگ جاناتان 2/22/1999 تجربه مصرف مواد شماره 42 متن اصلی به زبان انگلیسی، ترجمه به فارسی توسط بهرام تجربه ای همراه با مصرف ال اس دی، که در بخش ضمیمه ثابت می کند که این تجربه زندگی اش را متحول کرده است.

19. تجربه نزدیک به مرگ جویی 17/2/1999 شماره 10029 متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر کوتاه، ساده و مؤثر

18. نزدیک به مرگ تجربه کریستیان است 2/9/1999 NDE 10030 (متن ترجمه شده از فرانسه توسط کفاش) اصلی انگلیسی ترجمه شده توسط جان پیتر

17. تجربه ی اسرائیل NDE 10046 تجربه ی نزدیک مرگ غیر غربی یک تجربه ی حیرت انگیز از اسرائیل

16. تجربه نزدیک به مرگ دیان 5/8/1999 NDE 21 (متن ترجمه شده از فرانسه توسط کفاش) که متن اصلی به زبان انگلیسی بوده و توسط آقای ژان پیتر به فرانسه برگردانده شده و توسط آقای محمد کفاش از زبان فرانسه به فارسی ترجمه شده است .

15. سارا نزدیک به مرگ تجربه 1999 NDE 10033

14. انتحاری در نزدیکی مرگ را تجربه 5/8/1999 NDE 10046 (خلاصه شده)

13. تجربه نزدیک به مرگ مری 02/09/1999 NDE 10034 متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر

12. تجربه نزدیک به مرگ پل 2/8/1999 NDE 10035

11. تجربه نزدیک به مرگ زندانی 2/8/1999 NDE 10036

10. تجربه یک نوجوان 2/8/1999 NDE 10037

9. تجربه ی یک سرباز 2/8/1999 NDE 10038

8. تجربه نزدیک به مرگ یک کودک 2/8/1999 NDE 10039

7. سه خواهر متن اصلی به زبان انگلیسی، برگردان به فارسی توسط فرشته مفاخر

6. در پرتو نور الهی نوشته دکتر سوزان برگردان از انگلیسی به فارسی: فرشته مفاخر

5. تجربه ی استرالیا (رنه هُپ ترنر )

4. بیست سال بعد برگردان از انگلیسی به فارسی: فرشته مفاخر
مجموعه چشمگیری از خرد حاصل از تجـربه چشمگیــرنزدیک به مرگ!

3. وقتی که زمان ایستاد

2. من از زندگی برای همیشه تغییر کرده است.

1. تجربه نزدیک به مرگ دکتر جرج رودونایا آیا وی واقعا به مدت سه روز از دنیا رفته بود؟ شما تصمیم بگیرید!



داستان های فعلی تجربه نزدیک به مرگ
فهرست سایت
فهرست آرشیو

7/1/05-12/31/2005
1/1/05-6/30/2005
7/1/04-12/31/2004
1/1/04-6/30/2004
2003
7/1/02-12/31/2002
1/1/02-6/30/2002
1998-2001




محتوا و مطالب این سایت – غیر انگلیسی
NDERF in English





Near Death Experience Research Foundation
©1998-2024 Experience Research Foundation (NDERF) All rights reserved.