Diane G ΕΚΘ
Αρχική Μαρτυρίες ΕΚΘ Μοιραστείτε την Εμπειρία σας (ΕΚΘ)



Περιγραφή Εμπειρίας:

Εκείνο το καλοκαίρι του 1971, βρισκόμουν με τον σύζυγό μου και τα παιδιά μας στα βουνά της βόρειας Τζόρτζια, ενώ εκείνος εργαζόταν με το κινηματογραφικό συνεργείο της ταινίας “Deliverance”. Τα Σαββατοκύριακα, κάποιοι από τους ηθοποιούς και μέλη του συνεργείου μαζί με τις οικογένειές τους πήγαιναν για ράφτινγκ στο ποτάμι για ξεκούραση και αναψυχή. Τα γυρίσματα της ταινίας γίνονταν στο ίδιο τμήμα του ποταμού Chattahoochee όπου κάναμε ράφτινγκ και εκείνο το απόγευμα της Κυριακής, τέσσερα από τα οκτώ άτομα, συμπεριλαμβανομένου και εμού, είχαμε ξανακάνει αυτή τη διαδρομή στο παρελθόν.

Αλλά αυτή τη φορά το ποτάμι ήταν διαφορετικό. Η στάθμη ήταν χαμηλή, λόγω αρκετών ημερών ανομβρίας. Έπρεπε να ακολουθήσουμε διαφορετικές διαδρομές μέσα από τα πολλά ορμητικά ρεύματα.

Στην τελευταία σειρά ορμητικών ρευμάτων, κάναμε ένα σχεδόν μοιραίο λάθος. Η βάρκα στην οποία βρισκόμουν ανατράπηκε, έκανε μια πτώση περίπου 1,2 μέτρα προς τα πίσω, και “κόλλησε” εκεί λόγω των ρευμάτων του νερού.

Η βάρκα παγιδεύτηκε σε ένα υδραυλικό φαινόμενο, ένα φαινόμενο ορμητικών υδάτων, που κρατούσε τη βάρκα “καρφωμένη” στα βράχια. Εγώ εκσφενδονίστηκα και βρέθηκα παγιδευμένη ανάμεσα στη βάρκα και στα βράχια, με την ορμητική δύναμη του ποταμού να πέφτει στο κεφάλι μου και την αναρρόφηση του υδραυλικού φαινομένου να με τραβάει προς τα κάτω. Ένας από τους άντρες στη βάρκα με άρπαξε από το μπράτσο και προσπαθούσε να με τραβήξει ξανά μέσα, αλλά το καλύτερο που μπόρεσε να κάνει ήταν να μου επιτρέπει να παίρνω περιστασιακά μια γρήγορη ανάσα πριν το νερό με ρουφήξει ξανά κάτω. Ήμουν μεταξύ Σκύλλας και Χάρυβδης!

Με πλήρη συνείδηση και ηρεμία, χωρίς καθόλου πανικό, ήξερα ότι θα πέθαινα, απλώς ήταν θέμα του πώς θα πέθαινα. Το να συνθλιβώ στα βράχια θα ήταν επώδυνο, οπότε αποφάσισα πως ο πνιγμός ήταν η καλύτερη επιλογή. Όταν το κεφάλι μου βγήκε ξανά έξω από το νερό, με τον λίγο αέρα που μου είχε απομείνει, του είπα να με αφήσει και αυτός το έκανε. Ένιωσα το νερό να με τραβάει προς τα κάτω και χαλάρωσα. Ήξερα ότι δεν είχε νόημα να παλέψω καθώς εισέπνεα το νερό, και όλα σκοτείνιασαν. Για μια στιγμή...

Το επόμενο πράγμα που συνειδητοποίησα ήταν ότι βρισκόμουν 30 μέτρα πάνω από το ποτάμι, κοιτάζοντας κάτω τη βάρκα που ήταν σφηνωμένη στα βράχια. Είδα τους δύο άντρες μέσα στη βάρκα να προσπαθούν να δουν αν θα επιστρέψω στην επιφάνεια. Είδα την άλλη γυναίκα, που ήταν μαζί μας στη βάρκα, πιο κάτω στο ρεύμα, γαντζωμένη σε έναν βράχο. Παρακολούθησα τον σύζυγό μου και την έφηβη αδερφή μου, που είχαν κατέβει τα ορμητικά νερά χωρίς πρόβλημα πριν από εμάς, να έρχονται τρέχοντας πίσω στον λόφο για να δουν γιατί τόσα πολλά συντρίμμια επέπλεαν στο ποτάμι. Είχαμε πάρει όλα τα πράγματα από τη βάρκα τους και τα είχαμε βάλει στη δική μας σε περίπτωση που η βάρκα τους ανατρεπόταν, αλλά εκείνοι κατέβηκαν τόσο εύκολα, που εμείς απλά ακολουθήσαμε με τη σειρά μας.

Από ψηλά, παρακολούθησα τον σύζυγό μου να σκαρφαλώνει σε έναν βράχο μέσα στο ποτάμι. Δεν μπορούσε να ακούσει τι του φώναζαν οι δύο άντρες που ήταν ακόμα στη βάρκα εξαιτίας του θορύβου του νερού. Δεν είχε ιδέα πού ήμουν ή τι είχε συμβεί, αλλά ήξερε ότι έλειπα. Φαινόταν σαν να ήθελε να βουτήξει μέσα στο νερό για να προσπαθήσει να με βρει και ξαφνικά βρέθηκα δίπλα του, προσπαθώντας να τον σταματήσω επειδή δεν ήταν ιδιαίτερα καλός κολυμβητής και ήξερα ότι δεν είχε νόημα. Όταν άπλωσα το χέρι μου να τον σταματήσω, το χέρι μου πέρασε μέσα από αυτόν. Κοίταξα το χέρι μου και σκέφτηκα… ω, Θεέ μου, είμαι νεκρή!

Εκείνη τη στιγμή, η απόλυτη γνώση της πραγματικότητας μου αποκαλύφθηκε και είδα την πολυδιάστατη φύση του σύμπαντος. Η συνείδησή μου επεκτάθηκε τόσο πολύ πέρα από το φυσικό επίπεδο που δεν είχα πλέον επίγνωση ούτε αυτού, ούτε του εαυτού μου. Ήμουν τόσο πολύ μέρος του όλου, που δεν υπήρχε καμία διάκριση. Ήταν μια εκτυφλωτική λάμψη φωτός και μου επετράπη να δω μέσα της για μια σύντομη στιγμή και να βιώσω ένα συναίσθημα αγάπης τόσο βαθύ, ισχυρό και συντριπτικό που μπορώ να το περιγράψω μόνο ως αγνή Ευδαιμονία (αν και ούτε αυτό πλησιάζει καν στο να το περιγράψει).

Ξαφνικά, παρασύρθηκα και βρέθηκα να ταξιδεύω γρήγορα μέσα από μια δίνη προς ένα όμορφο λευκό φως που βρισκόταν σε πολύ, πολύ μακρινή απόσταση.  Συνέχισα να βιώνω ένα συντριπτικό συναίσθημα αγάπης μέσα μου και γύρω μου. Δεν υπήρχε φόβος, ούτε άγχος, ούτε ανησυχία. Ένιωθα μάλιστα σαν να το είχα ξανακάνει αυτό και θυμόμουν ότι επέστρεφα σπίτι. Ήμουν γεμάτη χαρά. Δεν είχα αίσθηση σώματος, καμία αίσθηση περιορισμών ή ορίων. Ωστόσο, εξακολουθούσα να είμαι εγώ και είχα επίγνωση ότι βίωνα αυτή την εμπειρία.

Σύντομα, συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν μόνη. Υπήρχε κάποιος, τον οποίο μπορώ να περιγράψω μόνο ως ένα γεμάτο αγάπη Φωτεινό Όν, που ταξίδευε δίπλα μου… με την ταχύτητα του φωτός! Επικοινωνούσαμε νοερά. Αυτός ήταν κάποιος που πάντα γνώριζα και το ήξερα αυτό μόλις αισθάνθηκα την παρουσία αυτού του όντος. Ωστόσο, δεν μπορώ τώρα να σας πω ποιος ήταν. Δεν είχα την αίσθηση ότι ήταν κάποια γνωστή θρησκευτική προσωπικότητα ή αποθανών συγγενής, αλλά μάλλον ένας αγαπητός φίλος που είναι πάντα μαζί μου όπου κι αν βρίσκομαι· ίσως, ο φύλακας άγγελός μου. Αυτό το Όν μου είπε τηλεπαθητικά ότι είχα την επιλογή για το αν θα γυρίσω πίσω. Σκέφτηκα, όχι, όχι, όχι, θέλω αυτό να συνεχιστεί για πάντα!

Ξαφνικά, εκτοξευτήκαμε στο φως και μια εντελώς νέα πραγματικότητα μου αποκαλύφθηκε, παρόμοια με τον φυσικό κόσμο, αλλά, σε αυτή την υψηλότερη δόνηση, πιο πολύχρωμη, πιο όμορφη, πιο εκπληκτική. Είδα φυτά, δέντρα, βουνά, λίμνες, ζώα και αστραφτερά κρυστάλλινα κτίρια, κάποια πολύ μεγάλα και περίτεχνα. Είδα όντα να κινούνται, φωτεινά όντα, που έκαναν τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Δεν έχουν φυσικά σώματα, αλλά είναι ξεχωριστά ενεργειακά πεδία. Δεν περπατούν, αιωρούνται. Έχουν ζωές πολύ παρόμοιες με τις δικές μας, αλλά χωρίς δυσκολίες και θλίψεις. Είναι καλλιτέχνες, μουσικοί, χορευτές, τραγουδιστές, εφευρέτες, οικοδόμοι, θεραπευτές, δημιουργοί μαγικών πραγμάτων… πραγμάτων που θα εκδηλώσουν στην επόμενη ενσάρκωσή τους στο φυσικό σύμπαν.

Και πάλι, το Φωτεινό Όν μου είπε ότι ήταν επιλογή μου να μείνω ή να φύγω, αλλά ότι υπήρχαν ακόμα περισσότερα για μένα να κάνω σε εκείνη τη ζωή και ότι δεν ήταν ακόμα η ώρα μου να φύγω. Δίσταζα ακόμη, και μου είπαν ότι αν επέλεγα να επιστρέψω, θα μου δινόταν συγκεκριμένη γνώση να πάρω μαζί μου για να τη μοιραστώ με άλλους. Μετά από μακρά συζήτηση, συμφώνησα να επιστρέψω και ξαφνικά βρέθηκα μπροστά σε ένα ψηλό κωνικό κτίριο· τόσο ψηλό που φαινόταν ατελείωτο. Μου είπαν ότι αυτό ήταν η Αίθουσα της Γνώσης. Μπήκα στο κτίριο και πέταξα, ανεβαίνοντας ελικοειδώς, προς τα πάνω, μέσα από αυτό που φαινόταν σαν ράφια βιβλίων, σαν σε βιβλιοθήκη, με εκατομμύρια βιβλία, και πέρασα μέσα από όλα τους. Όταν έφτασα στην κορυφή, εκτοξεύτηκα μέσα από αυτήν σε ένα καλειδοσκόπιο χρωμάτων και, την ίδια στιγμή, το κεφάλι μου βγήκε από το νερό. Βρισκόμουν πιο κάτω στο ποτάμι, περίπου 9 μέτρα από τη βάρκα.

Αμέσως συνειδητοποίησα πού βρισκόμουν και άρπαξα τον πλησιέστερο βράχο. Κατάφερα να σκαρφαλώσω πάνω και έβγαλα μεγάλη ποσότητα νερού βήχοντας. Ήμουν σε κατάσταση σοκ, αλλά δεν χρειάστηκα ιατρική φροντίδα. Δεν ξέρω πόση ώρα ήμουν κάτω από τη βάρκα, κανείς δεν κοιτούσε το ρολόι του εκείνη τη στιγμή. Μπορεί να ήταν τρία ή τέσσερα λεπτά, μπορεί και δέκα. Δεν υπήρχε χρόνος εκεί που βρισκόμουν.

Δεν μπορώ να πω ότι ήμουν κλινικά νεκρή, αλλά δεν έχω καμία ανάμνηση να παλεύω κάτω από το νερό ή να προσπαθώ να κρατήσω την αναπνοή μου μέχρι να φτάσω στην επιφάνεια. (Ήμουν κολυμβήτρια, έχω κάνει σκι, κατάδυση με μπουκάλες και σερφ, οπότε έχω ζήσει αρκετές παρόμοιες περιπτώσεις κάτω από το νερό όπου νόμιζα ότι μπορεί να πέθαινα, αλλά τίποτα σαν αυτό. Αυτές τις άλλες φορές θυμάμαι πολύ καλά να παλεύω να φτάσω στην επιφάνεια, με τους πνεύμονές μου να είναι έτοιμοι να εκραγούν.) Αυτό που θυμάμαι από την περίοδο που το σώμα μου ήταν στο νερό κάτω από τη βάρκα είναι ό,τι σας έχω πει.

Ιστορικό:

Φύλο: Γυναίκα

Ημερομηνία που Συνέβη η Εμπειρία: 01/08/1971

Στοιχεία της ΕΚΘ:

Την στιγμή της εμπειρίας σας, υπήρξε κάποιο σχετιζόμενο γεγονός που απειλούσε τη ζωή σας; Ναι. Ατύχημα. Γεγονός που απειλούσε τη ζωή, αλλά όχι κλινικός θάνατος. Πιθανώς υποθερμία από το κρύο νερό. Κάναμε ράφτινγκ σε ορμητικά νερά. Με παρέσυραν έξω από τη βάρκα και παγιδεύτηκα ανάμεσα στη βάρκα μας και σε έναν χείμαρρο νερού που έπεφτε πάνω στο κεφάλι μου. Δεν μπορούσα να αναπνεύσω και έχασα εντελώς τον έλεγχο.

Πώς κρίνετε το περιεχόμενο της εμπειρίας σας; Θετικό

Η εμπειρία περιελάμβανε: Εξωσωματική εμπειρία

Αισθανθήκατε ότι αποχωριστήκατε από το σώμα σας; Ναι. Δεν είδα τον εαυτό μου. Το να έχω σώμα ή όχι δεν φαινόταν σημαντικό.

Σε ποια στιγμή κατά τη διάρκεια της εμπειρίας σας βρισκόσασταν στο υψηλότερο επίπεδο συνείδησης και εγρήγορσης; Ήμουν σε πλήρη εγρήγορση και είχα επίγνωση του τι συνέβαινε. Η συνείδησή μου ήταν πολύ πέρα από τη φυσιολογική μου συνείδηση σε εγρήγορση, είχα επίγνωση των πάντων στο Σύμπαν και του πώς όλα λειτουργούν ως Ένα. Ήξερα ότι βρισκόμουν στην παρουσία του Θεού, χωρίς να “βλέπω” τον Θεό. Δεν υπήρχε φόβος, μόνο αγάπη παντού γύρω μου.

Ο χρόνος φαινόταν να επιταχύνεται ή να επιβραδύνεται; Όλα φαίνονταν να συμβαίνουν ταυτόχρονα ή ο χρόνος σταμάτησε ή έχασε κάθε νόημα. Δεν υπήρχε χώρος ούτε χρόνος... πολύ δύσκολο να το εξηγήσω διαφορετικά. Φαινόταν σαν να έλειπα για μέρες, αλλά μπορεί να είχαν περάσει μόνο λίγα λεπτά.

Περάσατε μέσα από κάποιο τούνελ ή σήραγγα; Ναι. Ένιωθα ότι ταξίδευα μέσα από το τούνελ με την ταχύτητα του φωτός, αλλά ήταν πραγματικά δύσκολο να καταλάβω αν ήμουν ακίνητη και τα φώτα περνούσαν σαν αστραπές δίπλα μου, ή αν εγώ περνούσα σαν αστραπή δίπλα από τα φώτα. Το αντιλήφθηκα ως το φαινόμενο μιας μετάβασης μεταξύ διαστάσεων.

Η εμπειρία περιελάμβανε: Παρουσία αποθανόντων προσώπων

Συναντήσατε ή αντιληφθήκατε αποθανόντα (ή ζωντανα) όντα; Ναι. Υπήρχε ένα Φωτεινό Ον μαζί μου στο τούνελ. Ήξερα ποιος ήταν τότε, αλλά δεν μπορώ να σας πω τώρα. Κάποιος που γνωρίζω από την αιωνιότητα... όχι κάποια θρησκευτική προσωπικότητα, πιθανώς ο φύλακας άγγελός μου. Είχαμε εκτεταμένη τηλεπαθητική επικοινωνία, αλλά δεν μπορώ να σας πω τι μου μεταδόθηκε, καθώς δεν ήταν με λόγια. Το Ον αυτό με ξενάγησε στην άλλη πλευρά, όπου είδα πολλά άλλα φωτεινά όντα που έκαναν τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Η μόνη επικοινωνία που θυμάμαι είναι ότι δεν ήταν η ώρα μου να φύγω, ότι είχα περισσότερη δουλειά να κάνω σε αυτή τη ζωή, και ότι αν επέλεγα να επιστρέψω, θα μου δινόταν πρόσβαση σε γνώση που θα με βοηθούσε στην αποστολή μου.

Η εμπειρία περιελάμβανε: Κενό

Η εμπειρία περιελάμβανε: Σκοτάδι

Η εμπειρία περιελάμβανε: Φως

Είδατε κάποιο υπερκόσμιο φως; Ναι. Μέσα στο τούνελ, φαινόταν να κατευθύνομαι προς ένα λαμπερό, καθαρό φως το οποίο δυνάμωνε καθώς το πλησίαζα. Όσο φωτεινό κι αν ήταν, δεν ήταν εκτυφλωτικό... ήταν αγάπη και ζεστασιά. Έγινε τεράστιο και πέρασα μέσα από αυτό σε μια άλλη διάσταση ύπαρξης.

Η εμπειρία περιελάμβανε: Τοπίο ή πόλη

Φάνηκε να εισέρχεστε σε κάποιον άλλο, υπερφυσικό κόσμο; Ένα αναμφίβολα μυστικιστικό ή υπερκόσμιο βασίλειο. Αφού πέρασα μέσα από το φως, βρέθηκα σε ένα πανέμορφο περιβάλλον, κάτι σαν βουκολική σκηνή με βουνά, λίμνες, γρασίδι. Δεν υπήρχε “ήλιος”, αλλά το φως πήγαζε από τα πάντα και βρισκόταν παντού. Είδα κρυστάλλινες δομές, κτίρια όλων των μεγεθών, κάποια πολύ ψηλά και περίτεχνα. Τα χρώματα ήταν πιο λαμπερά από ό,τι στη γη. Όλα έμοιαζαν πολύ φυσιολογικά, τίποτα παράξενο.

Η εμπειρία περιελάμβανε: Έντονο συναισθηματικό τόνο

Ποια συναισθήματα νιώσατε κατά τη διάρκεια της εμπειρίας; Απεριόριστη άνευ όρων αγάπη καθ' όλη τη διάρκεια... έξαρση... κατάπληξη... θαυμασμός... δέος... ελευθερία... μεγάλη χαρά... ευδαιμονία... γαλήνη... ευγνωμοσύνη...

Η εμπειρία περιελάμβανε: Ειδική Γνώση

Σας φάνηκε ξαφνικά ότι κατανοείτε τα πάντα; Τα πάντα για το σύμπαν.  Κατάλαβα τα πάντα... πώς ερχόμαστε στη γη, γιατί, τι συμβαίνει όταν πεθαίνουμε, πού πηγαίνουμε μετά τον θάνατο, τι αφορά το πνευματικό μας ταξίδι, ο Θεός ως “Το Παν” (God — All That Is), η αρχή του φυσικού σύμπαντος, πώς ξεκίνησε η ζωή, η πορεία του Πνεύματος-Ψυχής-Ανθρώπου που επιστρέφει στην Πηγή... Ξέχασα τα περισσότερα από αυτά κατά την επιστροφή, αλλά μου επανέρχονται με τα χρόνια.

Είδατε σκηνές από το παρελθόν σας; Το παρελθόν μου πέρασε αστραπιαία από μπροστά μου, χωρίς να το ελέγχω.

Είδατε σκηνές από το μέλλον; Σκηνές από το μέλλον του κόσμου. Όχι συνειδητά, αλλά στα χρόνια που ακολούθησαν προέβλεψα πολλά πράγματα που έγιναν πραγματικότητα και υπήρξα πρωτοπόρος στον τομέα της ανύψωσης της συνείδησης. Πολλά πράγματα που ξεκίνησα έγιναν κυρίαρχο ρεύμα χρόνια αργότερα.

Φτάσατε σε κάποιο σύνορο ή σημείο χωρίς επιστροφή; Έφτασα σε ένα εμπόδιο που δεν μου επετράπη να περάσω· ή με έστειλαν πίσω παρά τη θέλησή μου. Ήμουν πραγματικά απορροφημένη σε αυτή την εμπειρία και δεν ήθελα να επιστρέψω... δεν είχα σκέψεις ή συναισθήματα για τους αγαπημένους που άφηνα πίσω, αλλά το Φωτεινό Ον με έπεισε ότι ήταν σημαντικό για μένα να επιστρέψω. Δεν ήμουν θυμωμένη ή αναστατωμένη με κανέναν τρόπο, δεν είχα πραγματικά την ευκαιρία, γιατί μόλις συμφώνησα να επιστρέψω, βρέθηκα αμέσως πίσω.

Θεός, Πνευματικότητα και Θρησκεία

Ποια ήταν η θρησκεία σας πριν από την εμπειρία; Διάβαζα (φιλοσοφία, ψυχολογία, πνευματικότητα, μεταφυσική), έγραφα, ασχολούμουν με την κηπουρική, εξερευνούσα την άγρια φύση, κοίταζα το ηλιοβασίλεμα και τα αστέρια, περνούσα χρόνο με τα παιδιά μου και έπαιζα με τα εγγόνια μου. Φιλελεύθερη.

Ποια είναι η θρησκεία σας τώρα; Πήγαινα σπάνια σε χριστιανικές εκκλησίες (Χριστιανική Επιστήμη, Λουθηρανική, Μεθοδιστική, Πρεσβυτεριανή, Επισκοπελιανή) σε όλη την παιδική μου ηλικία. Ασπάστηκα τον Καθολικισμό στο λύκειο, παντρεύτηκα σε Εκκλησία, βάφτισα τα 3 μου παιδιά, μετά άφησα την Εκκλησία στα 27 και δεν επέστρεψα ποτέ. Τίποτα από όσα είχα μάθει δεν έβγαζε νόημα ούτε είχε σχέση με τη ζωή μου. Ήμουν οριακά αγνωστικίστρια-άθεη την εποχή της εμπειρίας μου. Φιλελεύθερη.

Υπήρξε κάποια αλλαγή στις αξίες και τις πεποιθήσεις σας εξαιτίας της εμπειρίας; Ναι. Σίγουρα οι πεποιθήσεις μου άλλαξαν δραματικά, όπως περιέγραψα παραπάνω, αλλά ολόκληρη η στάση μου απέναντι στη ζωή άλλαξε επίσης. Κατέληξα διαζευγμένη μερικά χρόνια αργότερα. Η προσωπική και πνευματική ανάπτυξη έγινε πιο σημαντική από το να ζω μια “φυσιολογική” ζωή. Επέστρεψα στο πανεπιστήμιο και πήρα πτυχίο στην ψυχολογία. Η εστίασή μου έγινε το να βοηθάω τους άλλους αντί να αποκτώ περισσότερα για τον εαυτό μου. Έγινα πολύ μη-υλιστική. Τα μικρά προβλήματα της ζωής δεν με ενοχλούν πια· απλά αφήνομαι στη ροή.

Η εμπειρία περιελάμβανε: Παρουσία απόκοσμων όντων

Μετά την ΕΚΘ:

Σας ήταν δύσκολο να περιγράψετε την εμπειρία σας με λόγια; ; Ναι. Μπορούσα να μιλήσω για το εξωσωματικό κομμάτι, αλλά μετά από αυτό, δεν είχα τίποτα στην εμπειρία μου για να το συσχετίσω, απλά δεν είχα τις λέξεις... είναι σαν να προσπαθείς να περιγράψεις ένα ηλιοβασίλεμα σε έναν τυφλό.

Έχετε αποκτήσει υπερφυσικές, μη συνηθισμένες ή άλλες ειδικές ικανότητες μετά την εμπειρία σας που δεν είχατε πριν την εμπειρία; Ναι. Πολλοί από τους πελάτες μου με ρωτούν αν είμαι μέντιουμ, αλλά δεν το ισχυρίζομαι. Απλά φαίνεται να ξέρω πράγματα. Έχω διοχετεύσει γραπτές πληροφορίες που έρχονται από δεν ξέρω πού. Δεν έχω προσπαθήσει να αναπτύξω ή να εξερευνήσω πραγματικά αυτά τα χαρίσματα.

Υπάρχουν ένα ή περισσότερα σημεία της εμπειρίας σας που είναι ιδιαίτερα σημαντικά ή ουσιώδη για εσάς; Το καλύτερο μέρος ήταν το ότι είχα την εμπειρία· το χειρότερο ήταν ότι με αντιμετώπιζαν σαν τρελή επειδή είπα ότι την είχα. Αλλά είμαι τόσο ευγνώμων γι' αυτήν, γιατί με απελευθέρωσε από τον φόβο του θανάτου και μου επέτρεψε να ζήσω μια ζωή που δεν θα είχα ζήσει ποτέ χωρίς αυτήν.

Έχετε μοιραστεί ποτέ αυτή την εμπειρία με άλλους; Ναι. Οι άνθρωποι στους οποίους το είπα αρχικά το απέρριψαν ως κάποιου είδους φαντασία, οπότε σταμάτησα να τη μοιράζομαι για πολλά χρόνια. Πέρασαν δεκαπέντε χρόνια πριν την αναφέρω ξανά, σε χρόνο και τόπο όπου οι άνθρωποι ήταν πιο ανοιχτοί στο να την ακούσουν. Από τότε έχω πει την ιστορία μου σε πολλές συγκεντρώσεις και έχω γράψει γι' αυτήν και για όσα έμαθα. Είναι μέσω της ιστοσελίδας μου που έχω αγγίξει πολλές ζωές και πολλοί άνθρωποι μου έχουν στείλει email λέγοντάς μου πώς η ιστορία μου άλλαξε τη ζωή τους και άνοιξε το μυαλό τους.

Σε οποιαδήποτε στιγμή της ζωής σας, υπήρξε ποτέ κάτι που αναπαρήγαγε μέρος της εμπειρίας; Ναι. Μπόρεσα να ξαναβιώσω την εμπειρία του τούνελ κατά τη διάρκεια διαλογισμού, αλλά δεν ήταν ακριβώς το ίδιο και δεν προχώρησα πέρα από το τούνελ, δεν υπήρχε το καθαρό φως. Επίσης βίωσα μια ανασκόπηση ζωής κατά τη διάρκεια διαλογισμού. Θα ήθελα να αναφέρω κάτι άλλο που δεν συζητιέται πολύ, και αυτό είναι τα παραισθησιογόνα. Ελπίζοντας να αναδημιουργήσω την εμπειρία, δοκίμασα αρκετά ναρκωτικά, συμπεριλαμβανομένων των LSD, μανιταριών και ecstasy. Αυτές οι εμπειρίες ήταν όλες υπέροχες, ενδιαφέρουσες, συναρπαστικές, αλλά υπάρχει μια μεγάλη διαφορά. Ναι, εξερευνάς άλλα επίπεδα συνείδησης, αλλά συχνά υπάρχει μια αίσθηση απώλειας ελέγχου και φόβου που δεν συμβαίνει κατά τη διάρκεια μιας επιθανάτιας εμπειρίας. Με τις ουσίες, υπάρχει μια σουρεαλιστική αίσθηση, αλλά η επιθανάτια εμπειρία μοιάζει πιο αληθινή κι από αυτή την ίδια τη ζωή. Με τις ουσίες, είναι περισσότερο μια εμπειρία που σου συμβαίνει. Με την επιθανάτια εμπειρία, είσαι η εμπειρία, η εμπειρία είναι ο εαυτός σου, η συνείδησή σου. Ένα καλό πράγμα με τα παραισθησιογόνα, ωστόσο, είναι ότι δίνουν στους ανθρώπους (που δεν είχαν επιθανάτια εμπειρία) μια γεύση από άλλες καταστάσεις συνείδησης και μια επίγνωση ότι υπάρχουν περισσότερα σε εμάς από ό,τι μας έχουν κάνει να πιστεύουμε.

Υπάρχει κάτι άλλο που θα θέλατε να προσθέσετε σχετικά με την εμπειρία σας; Είχα διαβάσει τη Βίβλο πριν από την επιθανάτια εμπειρία μου και δεν μπορώ να πω ότι την καταλάβαινα ή την εκτιμούσα, αλλά κατά τη διάρκεια της εμπειρίας μου, είχα μια αποκάλυψη γι' αυτήν. Την ξαναδιάβασα μετά την εμπειρία μου και την κατάλαβα πλήρως... όχι πια με την περιορισμένη μου αντίληψη. Και δεν έμοιαζε με τίποτα σαν αυτά που έμαθα στη μελέτη της Βίβλου. Στην πραγματικότητα, η Βίβλος με βοήθησε να βάλω την εμπειρία μου σε λέξεις... είναι όλα εκεί, απλά πρέπει να διαβάζεις από ένα διαφορετικό επίπεδο συνείδησης για να το δεις. Συνειδητοποίησα ότι μεγάλο μέρος της αφορούσε αυτά που οι άνθρωποι τότε έμαθαν μέσα από τις δικές τους επιθανάτιες εμπειρίες. Οι άνθρωποι δεν έχουν σταματήσει να τις έχουν, απλά μιλάμε περισσότερο για αυτές σήμερα. Τότε, οι άνθρωποι θεωρούσαν αυτούς που ισχυρίζονταν ότι είχαν μυστικιστικές εμπειρίες ως αγίους· σήμερα μας αποκαλούν τρελούς ή προσπαθούν να το εξηγήσουν επιστημονικά, ώστε να μην αμφισβητήσουμε τις παγιωμένες πεποιθήσεις τους που βασίζονται σε μια λανθασμένη κοσμοθεώρηση.