Sabeti R NDO
|
Beskrivelse af oplevelsen:
Efter operationen så jeg mine forældre og lægen stå omkring mig. De ventede på, at jeg skulle vågne. Jeg så også mig selv svævende over min krop.
Baggrundsoplysninger:
Køn: Mand
Datoen NDO'en fandt sted: 1 Sep 1974
Var der en livstruende begivenhed forbundet med oplevelsen den gang den fandt sted? I forbindelse med en operation
NDO Elementerne:
Er der drugs eller medikamenter der kan have påvirket oplevelsen? Nej
Var din oplevelse på nogen måde drømmeagtig? Nej.
På hvilket tidspunkt under oplevelsen var du på dit højeste niveau af bevidsthed og årvågenhed? Ved fuld bevidsthed.
Var det som om tiden gik hurtigere eller langsommere? Nej
Giv en sammenligning af din hørelse under oplevelsen med din hørelse lige inden oplevelsen fandt sted. Nej
Gled du ind i eller gennem en tunnel? Nej
Mødte du eller blev du vidende om afdøde (eller levende) væsner? Nej
Så du et ikke jordisk lys? Da jeg så mig selv, var det så lyst.
Var det som om du trådte ind i en anden, ikke jordisk verden? Nej
Var det pludselig som om du forstod alting? Nej
Kom der scener fra fremtiden til dig? Nej
Kom du til en grænse eller begrænsende fysisk struktur? Nej
Kom du til en grænse eller tærskel hvorfra der ikke var nogen vej tilbage? Jeg kom til en barriere som det ikke var mig tilladt at overskride, eller jeg blev sendt tilbage imod min vilje.
Gud, Åndelighed og Religion:
Hvad var din religion inden oplevelsen? Ved ikke
Hvilken betydning tillægger du dit religiøse/spirituelle liv efter din oplevelse? Moderat
Var det som om du mødte et mystisk væsen eller en mystisk tilstedeværelse, eller hørte du en udefinerbar stemme? Jeg mødte et bestemt væsen, eller en stemme som helt klart havde en mystisk eller overnaturlig oprindelse
Angående vort jordiske liv ud over religion:
Forandringer i dit liv siden din NDO er følgende: Stigende
Efter NDO'en:
Var oplevelsen vanskelig at beskrive med ord? Ja
Har du fået nogen psykiske, ikke almindelige eller specielle evner efter din oplevelse som du ikke havde før din oplevelse? Ja. Telepati og tankelæsning.
Har du nogensinde delt denne oplevelse med andre? Ja, jeg fortalte det til mig mor. Men hun troede mig ikke.
Har noget på et eller andet tidspunkt i dit liv genskabt nogen del af oplevelsen. Nej
Er der ellers noget du vil tilføje om din oplevelse? Nej.