Micki P NDO
Home Page Aktuelle NDO'er Del din NDO



Beskrivelse af oplevelsen:

FØRSTE INDSENDELSE: Mit ægteskab var ved at mislykkes, og jeg vidste, at selvmord var forkert, men jeg tog mange piller, gik på knæ og bad Gud om tilgivelse. Jeg begyndte at blive søvnig og gik til min seng og bad hele tiden. Jeg bad Gud om tilgivelse. Pludselig svævede jeg over min seng og kiggede ned på min krop. Jeg svævede tæt på loftet. Jeg vidste, at jeg var død. Jeg kunne se mig selv i sengen.

Jeg begyndte at gå gennem et stort og ukendt område. Jeg så et meget hvidt lys. Jeg så en smuk port, der var halvt åben. Jeg gik hen til den. Netop som jeg trådte ind, fik en stemme (ikke en stemme, men mental telepati) mig til at vende mig mod stemmen. Jeg så Jesus Kristus og ar på hans håndled. Jeg løb hen til ham og faldt på hans fødder og græd og kyssede hans fødder, og jeg blev ved med at fortælle ham, at jeg elskede ham. Han hjalp mig med at rejse mig, og jeg kiggede op på en stor trone, hvorfra der kom et klart lys. Jeg vidste, at det var Gud. Jeg begyndte at tale med ham og fortælle ham, hvor meget jeg elskede ham, men han ville ikke lytte til mig. Jesus så op på ham og begyndte at tale til ham på mine vegne. På det tidspunkt lyttede Gud. Nu ved jeg, hvad Bibelen mener, at Kristus er mellemmand mellem Gud og menneske. Gud forstod det, og han bad mig om at gå tilbage. Jeg bad om ikke at tage af sted. Jeg følte sådan en kærlighed og fred der. Han fortalte mig, at det ikke var min tid. Han kunne ikke få mig til at gå tilbage, medmindre jeg ville. På det tidspunkt fortalte han mig, at jeg havde børn, der ville blive født til mig tilbage på jorden. I det sekund ønskede jeg at komme tilbage, og han sendte mig derefter tilbage. Jesus stod til venstre for mig foran Guds trone. Det ville have sat Jesus ved Guds højre hånd. Amen. Det er RIGTIGT... Pris HERREN!

Baggrundsoplysninger:

Køn: Kvinde

Datoen NDO'en fandt sted: 1976

Var der en livstruende begivenhed forbundet med oplevelsen den gang den fandt sted? Nej. Selvmordsforsøg.

NDO Elementerne:

Hvordan ser du på din oplevelses indhold? Positivt

Er der drugs eller medikamenter, der kan have påvirket oplevelsen? Ja, jeg tog en overdosis. Men spørgsmål om bibelen blev besvaret, og jeg ved, at dette var virkeligt.

Var din oplevelse på nogen måde drømmeagtig? På ingen måde.

Følte du dig adskilt fra kroppen? Ja. Spirituel. Der blev kommunikeret via mental telepati..

På hvilket tidspunkt under oplevelsen var du på dit højeste niveau af bevidsthed og årvågenhed? Da jeg var død.

Var det som om tiden gik hurtigere eller langsommere? Alt syntes at ske på samme gang; eller tiden gik i stå. Eller begrebet tid mistede al mening.

Giv en sammenligning af din hørelse under oplevelsen med din hørelse lige inden oplevelsen fandt sted. Gud fortalte mig, at det ikke var min tid.

Gled du ind i eller gennem en tunnel? Ja. Men uden sider. Den kunne have været helt uden sider.

Mødte du eller blev du vidende om afdøde (eller levende) væsner? Ja. Jeg rørte Jesus, og han holdt om mig.

Så du et ikke jordisk lys? Lyset var ikke noget fra denne jord.

Var det som om du trådte ind i en anden, ikke jordisk verden? En helt klart mystisk eller ikke jordisk verden.

Var det pludselig som om du forstod alting? Jeg ved nu, hvornår visse mennesker har problemer, eller hvornår de skal dø.

Kom scener fra din fortid tilbage til dig? Der var intet jordisk I mine tanker.

om der scener fra fremtiden til dig? Scener fra min fremtid. Gud fortale, at jeg ville få børn.

Kom du til en grænse eller begrænsende fysisk struktur? Ja, der var en barriere, man kunne krydse.

Kom du til en grænse eller tærskel hvorfra der ikke var nogen vej tilbage? Jeg kom til en barriere, som det ikke var mig tilladt at overskride, og jeg blev sendt tilbage imod min vilje. Jeg ville aldrig være vendt tilbage uden guds ord.

Gud, Åndelighed og Religion:

Hvad var din religion inden oplevelsen? Jeg underviste i søndagsskole i kirken.

Hvad er din religion nu? Jeg gør alt, hvad kirken har brug for, at jeg gør. Jeg vil gøre en forskel i denne verden. Gud sendte mig tilbage til jorden, fordi det ikke var min tid.

Skete der en forandring af dine værdier og overbevisninger på grund af din oplevelse? Ja. I himlen er der kærlighed over alt. PÅ Jorden er der ingen kærlighed.

Var det som om du mødte et mystisk væsen eller en mystisk tilstedeværelse, eller hørte du en udefinerbar stemme? Jeg mødte et bestemt et væsen, eller en stemme som helt klart havde en mystisk eller overnaturligt oprindelse

Angående vort jordiske liv ud over religion:

Forandringer i dit liv siden din NDO er følgende: Øget

Hvilken ændringer skete der i dit liv efter din oplevelse? Jeg er kristen. Jeg hjælper andre hele tiden, som hjemløse. Gud gav mig et formål, og det var ikke bare at leve.

Er dine forhold blevet forandret specifikt på grund af din oplevelse? Jeg føler alle er tarvelige over for mig.

Efter NDO'en:

Var oplevelsen vanskelig at beskrive med ord? Ja. Himlens skønhed og de strålende farver, der var der og især den kærlighed, jeg følte der. Ingen ord kan beskrive det på vores sprog.

Har du fået nogen psykiske, ikke almindelige eller specielle evner efter din oplevelse som du ikke havde før din oplevelse? Ja. Jeg kan mærke problemer og kommende død hos andre mennesker.

Er der en eller flere dele af din oplevelse der er særligt meningsfuld for dig? At høre gud og kysse Jesus.

Har du nogensinde delt denne oplevelse med andre? Ja. Enkelte venner.

Har noget på et eller andet tidspunkt i dit liv genskabt nogen del af oplevelsen. Nej

Er der ellers noget du vil tilføje om din oplevelse? Guds kærlighed er ubeskrivelig.